ETXEAK IKASTETXE BIHURTUTA: UROLA KOSTAKO HITZA

2020-03-18

Milaka ikasle eta irakaslek lehen bi egunak egin dituzte etxetik ikasiz eta irakatsiz. HITZA,  Arroako eskolako, Orioko Herri Ikastolako eta Zumaiako Herri Eskolako langile banarekin izan da, hasierako esperientzien balorazioa jasotzeko.

ALDI BATERAKO ESKOLEN ITXIERA

Hezkuntza Sailak, EAEko ikastetxe guztien eskola-jarduerpresentziala aldi baterako etetea erabaki du.

Etenaldi horrek 15 eguneko iraupena izango du bihartik aurrera, martxoaren 13tik aurrera.

Nolanahi ere, eskola-jardueraren aldi baterako etenaldia ez da eskola-jardueraren etenalditzat hartu behar,  ahalegina egingo dugu ikasleek egunero etxean ikastekohiturari eutsi diezaioten.

Hori dela eta, gaur  arratsaldean ikasleek zenbait eskola-libureramango dituztetxera, eta bihartik aurrera tutoreek jarraibideak korreoz bidaliko dituzte.

Denbora  pixkat  beharko  dugu  denok  egoera  honi  neurria  hartzeko,  baina  denon elkarlanarekin erantzun egoki bat ematen saiatuko gara.

HHko proiektua eredu EAEko Hezkuntza Sarean

ZHEak bi urte darama, Haur Hezkuntzan, Mugimendu Autonomoaren metodologia berritzailearekin lanean. Ikasleak, aukera dute ekosistema (espazio) aberats eta anitzetan aritzeko. Esploratzen, esperimentatzen, norberaren jakin minak asetzen eta berriak pizten ari dira; bizipenen bidez ikasketa esanguratsua jasotzen.

ESKEMA 1

ESKEMA 2

DENON ONGIZATEAREN BILA

2020-02-24

Edozein komunitatean gertatzen den bezala, elkarren arteko harremanak ezinbesteko garrantzia dute. Gure Ekosistema Hezitzailean, hezkuntz arloan, helburu garrantzitsuena DENON ONGIZATEA bilatzea da.Bizikasi egitasmoa, tresna egokia da hori bilatu eta lortzeko.

Honen guztiaren inguruan kezkaren bat duen edozein guraso edo ikaslek, helbide elektroniko honetara idatz dezake:

bat@zumaialhi.eus